Przejdź do treści

Ustawienia dostępności

Rozmiar czcionki
Wysoki kontrast
Animacje
Kolory

Tryb ciemny włączony na podstawie ustawień systemowych.
Przejdź do , żeby zmienić ustawienia.

Godło Polski: orzeł w złotej koronie, ze złotymi szponami i dziobem, zwrócony w prawo logo-sygnet Politechniki Morskiej w Szczecinie - głowa gryfa, elementy kotwicy i sygnatura PM Politechnika Morska w Szczecinie

Unia Europejska

Student Program “Promuj swoją uczelnię”

promuj swoją uczelnię-baner

Program dla studentów Politechniki Morskiej w Szczecinie

Zdobywaj punkty i wymieniaj je na nagrody

Uwaga!
Zbliża się termin zakończenie 1. edycji Programu!
Punkty można zdobywać TYLKO do końca maja, a nagrody odbierać do 10 czewrca!

Studenci, po przystapieniu do Programu "Promuj swoją uczelnię", będą mogli zdobywać punkty biorąc udział w aktywnościach promocyjnych uczelni i wymieniać je na nagrody.

Informujemy, że z dniem 1 czerwca 2025 r. wprowadzone zostaną zmiany w Regulaminie Programu „Promuj swoją uczelnię” dla studentów Politechniki Morskiej w Szczecinie, w tym aktualizacja katalogu nagród oraz katalogu aktywności promocyjnych (Załącznik 1).

Nowy regulamin Programu "Promuj swoją uczelnię" ważny od 1 czerwca 2025 
również w plikach do pobrania poniżej.

Punkty zdobyte do 30 maja 2025 r. będą respektowane na zasadach obowiązujących przed zmianą.
Uczestnicy, którzy nie akceptują nowych warunków, mogą zrezygnować z udziału w Programie do dnia 31 maja 2025 r.
Zapraszamy do dalszego aktywnego uczestnictwa i zdobywania punktów.


Lista aktywności promocyjnych i przyznane punkty w pliku PDF - ważne od 1 czer. 2025

Krok 1 

Wypełnij formularz zgłoszeniowy i zaznacz wymagane zgody  

Krok 2 
Po wypełnieniu formularza kliknij w link, który pojawi się na ekranie, aby dołączyć do grupy MS Teams - Program “Promuj swoją uczelnię”. Jeśli go nie widzisz, sprawdź swoją skrzynkę e-mail. Brak wiadomości mailowej? Sprawdź folder SPAM. 

Krok 3 
Poczekaj na akceptację Twojego zgłoszenia do grupy. Następnie wejdź w zakładkę "Kanały”: 
"Ogłoszenia - wybierz swoje zadanie" - tu znajdziesz dostępne zadania do wykonania.  
"Zadaj pytanie" - to miejsce do komunikacji i rozwiewania wątpliwości. 
Jeśli nie widzisz kanałów: "Ogłoszenia - wybierz swoje zadanie" oraz "Zadaj pytanie", sprawdź "Kanały dodatkowe". 

Krok 4 
Wybierz interesujące Cię zadanie na kanale “Ogłoszenia - wybierz swoje zadanie”, zapoznaj się ze szczegółami i zapisz się za pomocą dedykowanego formularza zawartego w opisie zadania. 

Krok 5 
Jeśli zostaniesz wybrany(-a) do realizacji zadania, zostaniesz go niego przypisany(-a) w Teams. Skontaktuj się ze zlecającym w razie potrzeby doprecyzowania szczegółów. 

Krok 6 
Działaj i wykonaj zadanie! 

Krok 7 
Dołącz plik z wykonaną pracą do utworzonego zadania (np. nagrane wideo na TikToka) i poczekaj na informację zwrotną. Jeśli zadanie nie wymaga załącznika i już zostało wykonane np. udział w nagraniu, wyjazd na targi itp., po prostu poczekaj na przyznanie punktów. 

Krok 9  
Zbieraj punkty i wymieniaj je na super nagrody! Powodzenia! 
(Przy odbiorze nagród nie zapomnij dostarczyć oświadczenia podatkowego - plik do pobrania poniżej)
 

Aktywności i przyznawane za punkty

Zdjęcia, filmy, wywiady
  • Udział w sesji foto („szybkiej”, okolicznościowej np. Dzień Kawy) - 5 pkt.*
  • Udział w sesji foto („dużej”, tematycznej np. obrony prac inżynierskich) - 20 pkt.
  • Udział w nagraniu filmu (rolki) wykonywanego przez pracownika RP lub wystąpienie w zatwierdzonym filmie realizowanym przez innego Uczestnika - 20 pkt.*
  • Samodzielne stworzenie filmiku na profil PM TikTok (niezbędne wcześniejsze ustalenie z RP) - 50 pkt.*
  • Wykonanie dobrej jakości zdjęć/nagrań (bez obróbki) i dostarczenie ich razem z informacjami do pracownika PM (np. ze studenckich eventów, wydarzeń kół naukowych, pobytu na Nawigatorze XXI, wyjazdów w ramach Erasmus+), niezbędne wcześniejsze ustalenie z RP - 20 pkt.*
  • Dostarczenie materiałów (informacji i zdjęć lub nagrań) dotyczących osobistych doświadczeń związanych ze studiami do publikacji na stronie www lub w mediach społecznościowych Uczelni (niezbędne wcześniejsze ustalenie z RP) - 20 pkt.*
  • Udział w podcaście morskim realizowanym przez Dział Promocji - 50 pkt.
  • Udział w nagraniu dla mediów zewnętrznych na zaproszenie / z inicjatywy Działu Promocji – krótkie wystąpienie dla mediów na PM np. podczas organizowanych przez Uczelnię wydarzeń - 20 pkt.
  • Udział w nagraniu dla mediów zewnętrznych na zaproszenie / z inicjatywy Działu Promocji – udział w nagraniu w studiu radiowym, telewizyjnym, itp - 50 pkt.
* - szczegółowe warunki w Załączniku 1

Wyjazdy promocyjne
  • Szkoła - wsparcie podczas wyjazdu promocyjnego do szkoły (za każdy dzień) - 25 pkt.
  • Targi - wsparcie podczas wyjazdu na targi (za każdy dzień) - 30 pkt.
  • Dni Otwarte – wsparcie na miejscu (za każdy dzień) - oprowadzanie grup - 20 pkt.
  • Dni Otwarte – wsparcie na miejscu (za każdy dzień) prezentacja wydziału w laboratorium/auli - 30 pkt.
  • Dni Otwarte – oprowadzanie grup wraz z prezentacją Uczelni - 50 pkt.
  • Aktywność w ramach prezentacji koła naukowego - 20 pkt.
  • Aktywność w ramach prezentacji koła naukowego z aktywnościami (doświadczenia, makiety interaktywne, symulatory mobilne, VR, etc.) - 40 pkt.
  • Aktywność w ramach prezentacji sekcji AZS - 20 pkt.
  • Rola „łącznika” przeprowadzającego grupy pomiędzy lokalizacjami Wały – Pobożnego – Nawigator XXI - 20 pkt
  • Obsługa Welcome Centre w namiocie Działu Promocji - 40 pkt.
  • Wizyta szkoły na PM - wsparcie na miejscu - 15 pkt.
  • Prezentacja wydziału / kierunku - 20 pkt.
  • Wsparcie przy oprowadzeniu grupy szkolnej po uczelni lub Nawigatorze XXI - 15 pkt.
  • Udział jako prelegent/ka w webinarze informacyjnym dla kandydatów na studia dla studentów cudzoziemców  - 20 pkt.
  • Michu – uczestniczenie w wydarzeniu organizowanym przez PM w przebraniu uczelnianej maskotki - 40 pkt.
Wydarzenia uczelni
  • Udział w pokazach ratownictwa podczas prezentacji ośrodków MUSTC dla szkół i akcjonariuszy zewnętrznych - 20 pkt.
  • Inauguracja: asysta delegacjom składającym wieńce na cmentarzu podczas apelu przy pomniku „Tym, którzy nie powrócili z morza” - 50 pkt.
  • Inauguracja: wsparcie wydarzenia w sobotę - 30 pkt.
  • Inauguracja - pomoc w próbach mundurowych w grupie anglojęzycznej – za każdy dzień - 30 pkt.
  • Udział w inicjatywach uczelni – np. kwesta na Cmentarzu Centralnym, reprezentowanie uczelni w gali finałowej konkursu MEWy, etc - 20 pkt.
Inne aktywności
  • Interwencyjne pełnienie funkcji ratownika na basenie (1 dyżur) - warunek: Uczestnik ma uprawnienia niezbędne do wykonywania tych czynności - 20 pkt.
  • Pomoc w przenoszeniu siedzisk, stolików i krzeseł na terenie Osiedla Akademickiego - 20 pkt.
Udział w programie Mentor / Buddy:
  • starszacy opiekują się studentami I roku przyjeżdżającymi studentami Erasmus+ (opieka praktyczna przy zakupach, doborze akcesoriów do munduru, itp. Punkty przyznawane za opiekę nad 1 do maks. 5 studentów w październiku – punkty przyznawane za wsparcie przez cały miesiąc za każdego studenta  - 20 pkt.,
  • wizyta w UM lub UW w sprawie PESEL/ karty cudzoziemca - 10 pkt.
  • wizyta w NFZ z ubezpieczeniem - 10 pkt.
  • odebranie anglojęzycznego studenta I roku z dworca (pociąg/autobus) pomoc z bagażami, dotarcie do akademika, pomoc w formalnościach na miejscu w akademiku - 10 pkt.
  • studenci wyjeżdżający na Erasmus+ (po powrocie) udział w spotkaniu informacyjnym online lub na żywo - 15 pkt.,
  • korepetycje dla studentów niższych lat z problemami w nauce za godzinę - warunek: student udzielający korepetycji musi mieć zaliczony przedmiot na co najmniej ocenę dobrą - 10 pkt.

Uzyskane punkty możecie wymienić na nagrody

Lista nagród z ekwiwalentem punktowym
  • Kubek ceramiczny z grafiką PM - 20 pkt.
  • Karta przedpłacona – streaming, abonament na Netflix, Spotify, etc na okres 1 miesiąca - 30 pkt.
  • Pakiet gadżetów PM – brelok, pendrive 32GB, smyczka, długopis, notes - 30 pkt.
  • Bilet do kina Helios dla dwóch osób (seans 2D) - 50 pkt.
  • Karta przedpłacona – streaming, abonament na Netflix, Spotify, etc na okres 1 miesiąca - 60 pkt.
  • Kubek termiczny z grafiką PM - 150 pkt.
  • Kubek Contigo z grafiką PM - 200 pkt.
  • Plecak z oznakowaniem PM - 200 pkt.
  • Jednomiesięczny karnet open do siłowni Zdrofit - 200 pkt.
  • Bluza z logo PM - 200 pkt
  • Pobyt w DPT w Świnoujściu (2 doby niski sezon) dla 2 osób w terminie uzgodnionym z kierownikiem DPT - 250 pkt.
  • Pobyt w DPT w Świnoujściu (2 doby wysoki sezon) dla 2 osób w terminie uzgodnionym z kierownikiem DPT - 320 pkt.
  • Zwolnienie z opłaty za jeden miesiąc za zamieszkanie w Studenckim Domu Marynarza PM - 400 pkt.
  • Możliwość wyboru miejsca w pokoju dwuosobowym w nowo wyremontowanych boksach w Studenckim Domu Marynarza na okres jednego roku akademickiego w nadchodzącym roku akademickim dla studenta PM uprawnionego do otrzymania przydziału w Domu Studenckim (nie zwalnia z opłaty za zamieszkanie) - 1000 pkt.
  • Miejsce parkingowe na parkingu przy OD Szczerbcowa 4 przyznane na jeden rok akademicki - 1200 pkt.
  • Możliwość wyboru miejsca w pokoju jednoosobowym w nowo wyremontowanych boksach w Studenckim Domu Marynarza PM na okres jednego roku akademickiego w nadchodzącym roku akademickim dla studenta PM uprawnionego do otrzymania przydziału w Domu Studenckim (nie zwalnia z opłaty za zamieszkanie) - 1400 pkt.
  • Laptop - 1500 pkt.

Promuj swoją uczelnię - program dla studentów PM - grafika wężowa
Autor:

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana

Zalecamy użycie innej przeglądarki, aby poprawnie wyświetlić stronę